Čo znamená nová faktúra?

  • Spoločnosť Orange Slovensko zohľadňuje návrhy na zlepšenie prehľadnosti fakturačných údajov a snaží sa priniesť faktúru, na ktorej budú jasne a jednoducho uvádzané všetky dôležité informácie pre našich zákazníkov.

Kedy dostanem novú faktúru?

  • Spoločnosť Orange Slovensko intenzívne pripravuje spustenie nového vzhľadu faktúr, dôsledne pristupuje k testom a príprave a snaží sa čo najskôr priniesť svojim zákazníkom prehľadnejšie daňové doklady, preto nie je možné úplne konkretizovať termín. Faktúru s novým vzhľadom však prinesieme už čoskoro, zatiaľ sú k dispozícii náhľady a vysvetlivky, ktoré ste dostali v prílohe.

Páčila sa mi pôvodná faktúra, je možné zachovať jej predchádzajúcu podobu?

  • Spoločnosť Orange Slovensko bude prinášať iba jednotný nový vzhľad faktúry pre všetkých zákazníkov, snažíme sa však posudzovať všetky návrhy a tipy našich zákazníkov ako na vylepšenie daňových dokladov, tak i na skvalitnenie poskytovaných služieb.

Je nová faktúra platným daňovým dokladom?

  • Áno, faktúra obsahuje všetky potrebné náležitosti a je platným daňovým dokladom.

Čo mám robiť, ak mi nebola doručená faktúra?

  • V prípade, že vám nebola doručená faktúra, stačí navštíviť predajné miesto spoločnosti Orange Slovensko, a. s. alebo kontaktovať Zákaznícku linku 905.

Akým spôsobom môžem uhradiť faktúru?

  • Faktúru môžete uhradiť na www.orange.sk v zákazníckej zóne, poštovou poukážkou, Teleplatbou/Teleinkasom, službou Banking, Inkasom, Prevodným príkazom. Preúčtovanie peňažných prostriedkov je možné na naše čísla účtov v Tatrabanke: 26 28 00 58 50/1100, UniCredit bank: 89 99 77 50 50/1111 a Slovenskej sporiteľni: 176 08 44 55/0900.
Čo mám urobiť, ak ste mi obmedzili služby pre neuhradenie faktúr?
V takomto prípade sa bezplatne môžete dovolať iba na Zákaznícku linku 905 (+ 421 905 905 905). Využívanie dátových prenosov je úplne zastavené.
Platí sa pri prevode Mobilného internetu na iného účastníka poplatok za prevod?
Áno. Mobilný internet je účastnícky program a platia preň rovnaké podmienky ako pre ostatné paušály. Poplatok za prevod čísla sa účtuje podľa aktuálneho Cenníka služieb.
Dostanem po aktivácii Mobilného internetu na prvé alikvotné obdobie celý balík dát, alebo len alikvotnú časť predplateného objemu dát?
Pri novej aktivácii môže zákazník využívať službu Mobilný internet ihneď po aktivácii s alikvotnou (pomernou) časťou predplateného objemu dát. V prípade, že už službu Mobilný internet máte aktívnu a chcete zmeniť balík na iný balík Mobilného internetu, táto zmena nastane až od nového fakturačného obdobia. Toto pravidlo platí aj pri podpise nového dodatku.
Ako si skontrolujem objem prenesených dát na Mobilnom internete?
Kontrolu spotreby je možné bezplatne zistiť prostredníctvom našej webovej stránky www.orange.sk kliknutím na "Prihlásiť sa" v časti zákaznícka zóna Môj Orange. Prihlásiť sa môžete svojím dátovým telefónnym číslom, na ktoré vám príde overovací SMS kód. Ak dátová SIM karta nemá možnosť prijať SMS kód, prihlásiť sa môžete aj iným telefónnym číslom, ale musíte si ho najprv zaregistrovať. Pri registrácii je potrebné uviesť mobilné číslo na prihlásenie, číslo dátovej služby, číslo zmluvy pre dátovú službu, variabilný symbol.
Od čoho sa odvíja prenosová rýchlosť cez technológiu DSL?
Dostupná prenosová rýchlosť a teda aj možnosť zriadenia služby Internet na doma DSL sa odvíja od kvality spojenia koncového bodu (zákazníkovej prípojky) s ústredňou (vplyv na kvalitu má priamo použité metalické vedenie), vzdialenosti koncového bodu od ústredne (s narastajúcou vzdialenosťou kvalita spojenia klesá), voľnej kapacity ústredne a od hardvérového vybavenia ústredne.
Ako prebieha inštalácia služby Internet na doma DSL?
Inštaláciu (sfunkčnenie) služby si zabezpečí zákazník sám (ide o samoinštaláciu, bezplatne), prípadne ju zabezpečí technik (rozšírená inštalácia, služba sa účtuje podľa aktuálneho Cenníka služieb). Zákazník má možnosť požiadať aj o počítačovú inštaláciu (nastavenie počítačovým technikom, služba sa účtuje podľa aktuálneho Cenníka služieb) - ide o doplnkovú možnosť až v momente realizácie rozšírenej inštalácie priamo na mieste.
Akým spôsobom získam zariadenie k službe Internet na doma DSL?
DSL zariadenia (modemy, routre) je možné si prenajať (prenájom sa účtuje mesačne podľa aktuálneho Cenníka služieb) alebo zakúpiť v hotovosti za plnú cenu.
Kedy môžem požiadať o prenájom DSL zariadenia?
Zákazník môže požiadať o prenájom zariadenia ihneď pri podpise zmluvy alebo aj dodatočne počas viazanosti.
Koľko DSL zariadení si môžem prenajať?
K jednému paušálu služby Internet na doma DSL si možno prenajať len jedno zariadenie. V hotovosti si môže zákazník zakúpiť ľubovoľný počet zariadení.
Objednal som si službu Internet na doma DSL a neskôr po podpísaní zmluvy som dostal informáciu, že službu nie je možné zriadiť. Aká je príčina?
V rámci zriaďovacieho procesu DSL prístupu po podpísaní zmluvy zákazníkom prebieha proces tzv. technického šetrenia a konečné stanovisko o možnosti zriadenia/nezriadenia pripojenia závisí od jeho výsledku. Technické šetrenie je plne v kompetencii prevádzkovateľa verejnej telekomunikačnej siete a telefónnych liniek - spoločnosti Slovak Telekom.
Je možné si k službe FiberNet (paušál FiberNet Super) aktivovať službu FiberTV?
Zákazník si môže službu FiberTV dokúpiť kedykoľvek, pričom má na výber z týchto možností:
  • služba FiberTV s viazanosťou - aktiváciou FiberPlay balíka (zákazníkovi sa jeho aktuálny FiberNet balík zmení na nový balík FiberPlay s novou 24-mesačnou viazanosťou a zákazník dostane na celý FiberPlay balík všetky aktuálne akciové benefity).
  • služba FiberTV bez viazanosti - zákazník platí plnú cenu za zariadenia podľa platného Cenníka služieb a aktuálny cenníkový mesačný poplatok za FiberTV Super (zákazníkovi sa aktuálny FiberNet balík a ani jeho pôvodná viazanosť nezmení).
Je možné si k službe FiberNet aktivovať službu FiberTel?
Dokúpenie služby FiberTel je možné kedykoľvek. Zákazník má možnosť zvoliť si akýkoľvek balík z aktuálnej platnej ponuky FiberTel programov. Služba FiberTel nie je viazaná dodatkom - zákazník má možnosť prejsť na iný balík bezplatne (od nového zúčtovacieho obdobia) alebo môže službu deaktivovať.
Som nový zákazník a mám záujem o novú ponuku FiberNet bez viazanosti, koľko za ňu budem platiť?
Ak má zákazník záujem o službu FiberNet bez viazanosti, bude mu účtovaná aktuálna cenníková cena inštalačného poplatku, plná cena za potrebné zariadenia (konvertor a Wi-Fi router) a cenníkový mesačný poplatok za službu FiberNet Super s rýchlosťou 10/1 Mbits. Ak má zákazník možnosť použiť vlastné zariadenia, bude platiť len inštalačný poplatok. Ak má zákazník záujem o ponuku služby FiberNet s viazanosťou, platia vždy aktuálne akciové ceny inštalácie, zariadení a služieb. Aktuálne ceny sú uvedené v Cenníku služieb Orange Doma.
Poskytuje Orange protokol TCP IPv6?
Momentálne neposkytujeme, ale v budúcnosti túto možnosť nevylučujeme.
Koľko počítačov môžem pripojiť k FiberNetu?
Pri použití aktuálne poskytovaných bezdrôtových smerovačov (wi-fi routerov) je možné pripojiť cez ethernetový kábel až 4 počítače a zároveň viacero zariadení (napr. notebookov) cez wi-fi rozhranie. Samozrejme, takéto používanie nesmie byť v rozpore so Zmluvnými podmienkami.
Aký paušál aktuálne využívam?
Informácie o vašom aktuálnom užívateľskom programe získate prihlásením do zákazníckej zóny Môj Orange. V zákazníckej zóne si zároveň môžete upravovať a meniť paušál.
Môžem využiť Domácu linku inde ako doma?
Domácu linku je možné využívať iba v domácnosti. O zmenu adresy využívania služby môže zákazník požiadať kedykoľvek na predajných miestach spoločnosti Orange Slovensko a následne bude môcť SIM kartu využívať na novej adrese.
Môžem využiť Firemnú linku inde ako na adrese zriadenia služby?
Firemnú linku je možné využívať iba na adrese zriadenia služby. O zmenu adresy využívania služby môže zákazník požiadať kedykoľvek na predajných miestach spoločnosti Orange Slovensko a následne bude môcť SIM kartu využívať na novej adrese.
Čo mám urobiť, ak ste mi obmedzili služby pre neuhradenie faktúr?
V takomto prípade sa bezplatne môžete dovolať iba na Zákaznícku linku 905 (+ 421 905 905 905). Využívanie dátových prenosov je úplne zastavené.
Platí sa pri prevode Mobilného internetu na iného účastníka poplatok za prevod?
Áno. Mobilný internet je účastnícky program a platia preň rovnaké podmienky ako pre ostatné paušály. Poplatok za prevod čísla sa účtuje podľa aktuálneho Cenníka služieb.
Dostanem po aktivácii Mobilného internetu na prvé alikvotné obdobie celý balík dát, alebo len alikvotnú časť predplateného objemu dát?
Pri novej aktivácii môže zákazník využívať službu Mobilný internet ihneď po aktivácii s alikvotnou (pomernou) časťou predplateného objemu dát. V prípade, že už službu Mobilný internet máte aktívnu a chcete zmeniť balík na iný balík Mobilného internetu, táto zmena nastane až od nového fakturačného obdobia. Toto pravidlo platí aj pri podpise nového dodatku.
Ako si skontrolujem objem prenesených dát na Mobilnom internete?
Kontrolu spotreby je možné bezplatne zistiť prostredníctvom našej webovej stránky www.orange.sk kliknutím na "Prihlásiť sa" v časti zákaznícka zóna Môj Orange. Prihlásiť sa môžete svojím dátovým telefónnym číslom, na ktoré vám príde overovací SMS kód. Ak dátová SIM karta nemá možnosť prijať SMS kód, prihlásiť sa môžete aj iným telefónnym číslom, ale musíte si ho najprv zaregistrovať. Pri registrácii je potrebné uviesť mobilné číslo na prihlásenie, číslo dátovej služby, číslo zmluvy pre dátovú službu, variabilný symbol.
Od čoho sa odvíja prenosová rýchlosť cez technológiu DSL?
Dostupná prenosová rýchlosť a teda aj možnosť zriadenia služby Internet na doma DSL sa odvíja od kvality spojenia koncového bodu (zákazníkovej prípojky) s ústredňou (vplyv na kvalitu má priamo použité metalické vedenie), vzdialenosti koncového bodu od ústredne (s narastajúcou vzdialenosťou kvalita spojenia klesá), voľnej kapacity ústredne a od hardvérového vybavenia ústredne.
Ako prebieha inštalácia služby Internet na doma DSL?
Inštaláciu (sfunkčnenie) služby si zabezpečí zákazník sám (ide o samoinštaláciu, bezplatne), prípadne ju zabezpečí technik (rozšírená inštalácia, služba sa účtuje podľa aktuálneho Cenníka služieb). Zákazník má možnosť požiadať aj o počítačovú inštaláciu (nastavenie počítačovým technikom, služba sa účtuje podľa aktuálneho Cenníka služieb) - ide o doplnkovú možnosť až v momente realizácie rozšírenej inštalácie priamo na mieste.
Akým spôsobom získam zariadenie k službe Internet na doma DSL?
DSL zariadenia (modemy, routre) je možné si prenajať (prenájom sa účtuje mesačne podľa aktuálneho Cenníka služieb) alebo zakúpiť v hotovosti za plnú cenu.
Kedy môžem požiadať o prenájom DSL zariadenia?
Zákazník môže požiadať o prenájom zariadenia ihneď pri podpise zmluvy alebo aj dodatočne počas viazanosti.
Koľko DSL zariadení si môžem prenajať?
K jednému paušálu služby Internet na doma DSL si možno prenajať len jedno zariadenie. V hotovosti si môže zákazník zakúpiť ľubovoľný počet zariadení.
Objednal som si službu Internet na doma DSL a neskôr po podpísaní zmluvy som dostal informáciu, že službu nie je možné zriadiť. Aká je príčina?
V rámci zriaďovacieho procesu DSL prístupu po podpísaní zmluvy zákazníkom prebieha proces tzv. technického šetrenia a konečné stanovisko o možnosti zriadenia/nezriadenia pripojenia závisí od jeho výsledku. Technické šetrenie je plne v kompetencii prevádzkovateľa verejnej telekomunikačnej siete a telefónnych liniek - spoločnosti Slovak Telekom.
Je možné si k službe FiberNet (paušál FiberNet Super) aktivovať službu FiberTV?
Zákazník si môže službu FiberTV dokúpiť kedykoľvek, pričom má na výber z týchto možností:
  • služba FiberTV s viazanosťou - aktiváciou FiberPlay balíka (zákazníkovi sa jeho aktuálny FiberNet balík zmení na nový balík FiberPlay s novou 24-mesačnou viazanosťou a zákazník dostane na celý FiberPlay balík všetky aktuálne akciové benefity).
  • služba FiberTV bez viazanosti - zákazník platí plnú cenu za zariadenia podľa platného Cenníka služieb a aktuálny cenníkový mesačný poplatok za FiberTV Super (zákazníkovi sa aktuálny FiberNet balík a ani jeho pôvodná viazanosť nezmení).
Je možné si k službe FiberNet aktivovať službu FiberTel?
Dokúpenie služby FiberTel je možné kedykoľvek. Zákazník má možnosť zvoliť si akýkoľvek balík z aktuálnej platnej ponuky FiberTel programov. Služba FiberTel nie je viazaná dodatkom - zákazník má možnosť prejsť na iný balík bezplatne (od nového zúčtovacieho obdobia) alebo môže službu deaktivovať.
Som nový zákazník a mám záujem o novú ponuku FiberNet bez viazanosti, koľko za ňu budem platiť?
Ak má zákazník záujem o službu FiberNet bez viazanosti, bude mu účtovaná aktuálna cenníková cena inštalačného poplatku, plná cena za potrebné zariadenia (konvertor a Wi-Fi router) a cenníkový mesačný poplatok za službu FiberNet Super s rýchlosťou 10/1 Mbits. Ak má zákazník možnosť použiť vlastné zariadenia, bude platiť len inštalačný poplatok. Ak má zákazník záujem o ponuku služby FiberNet s viazanosťou, platia vždy aktuálne akciové ceny inštalácie, zariadení a služieb. Aktuálne ceny sú uvedené v Cenníku služieb Orange Doma.
Poskytuje Orange protokol TCP IPv6?
Momentálne neposkytujeme, ale v budúcnosti túto možnosť nevylučujeme.
Koľko počítačov môžem pripojiť k FiberNetu?
Pri použití aktuálne poskytovaných bezdrôtových smerovačov (wi-fi routerov) je možné pripojiť cez ethernetový kábel až 4 počítače a zároveň viacero zariadení (napr. notebookov) cez wi-fi rozhranie. Samozrejme, takéto používanie nesmie byť v rozpore so Zmluvnými podmienkami.
Dá sa nahrávať program zo set top boxu aj bez toho, aby bol zapnutý televízor?
Set top box má dva scart výstupy: jeden označený ako TV a druhý ako VCR. Keď sa do VCR scart výstupu zapojí video (alebo DVR), môže sa nahrať na video tá televízna stanica, ktorá je zvolená na set top boxe a televízia môže byť vypnutá. Zapnutý musí byť len set top box a konvertor.
Plánujete v budúcnosti sprístupnenie funkcie PiP (Picture in Picture)?
Spustenie tejto funkcionality sa zatiaľ neplánuje.
Prečo spoločnosť Orange Slovensko vyradila z ponuky FiberTV kanál Discovery Channel?
Spoločnosť Orange Slovensko v súčasnosti intenzívne rokuje s prevádzkovateľom vysielania kanálov Discovery a veríme, že už čoskoro ich opäť zaradíme do našej programovej ponuky. Ubezpečujeme vás, že nám záleží na vašej spokojnosti s využívaním služby FiberTV a preto už dnes pripravujeme obohatenie našej programovej ponuky o ďalšie zaujímavé televízne stanice. Ďakujeme za pochopenie a želáme vám prijemné využívanie našich služieb.
Je možné usporiadať si poradie staníc na FiberTV?
Áno, je to možné cez Menu set top boxu - nachádza sa v časti Moja TV - Správa TV staníc - Zmena poradia TV staníc.
Koľko set top boxov je možné pripojiť cez FiberTV?
Cez jednu prípojku je možné pripojiť maximálne 3 set top boxy.
Kto môže využívať TV v počítači?
  • služba je doplnkom k FiberTV
  • je možné odskúšať si službu bezplatne (alikvot + 1 mesiac)
  • štandardná cena je 0,99 €/mesiac

Podmienkou využitia služby je:
  • aktivácia služby
  • stiahnutie FiberTV prehrávača do počítača/notebooku prostredníctvom TV v počítači.