Kedy dostanem novú faktúru?
-
Spoločnosť Orange Slovensko intenzívne pripravuje spustenie nového vzhľadu faktúr,
dôsledne pristupuje k testom a príprave a snaží sa čo najskôr priniesť svojim zákazníkom
prehľadnejšie daňové doklady, preto nie je možné úplne konkretizovať termín. Faktúru s
novým vzhľadom však prinesieme už čoskoro, zatiaľ sú k dispozícii náhľady a vysvetlivky,
ktoré ste dostali v prílohe.
Páčila sa mi pôvodná faktúra, je možné zachovať jej predchádzajúcu podobu?
-
Spoločnosť Orange Slovensko bude prinášať iba jednotný nový vzhľad faktúry pre všetkých
zákazníkov, snažíme sa však posudzovať všetky návrhy a tipy našich zákazníkov ako na
vylepšenie daňových dokladov, tak i na skvalitnenie poskytovaných služieb.
Je nová faktúra platným daňovým dokladom?
-
Áno, faktúra obsahuje všetky potrebné náležitosti a je platným daňovým dokladom.
Čo mám robiť, ak mi nebola doručená faktúra?
-
V prípade, že vám nebola doručená faktúra, stačí navštíviť predajné miesto spoločnosti
Orange Slovensko, a. s. alebo kontaktovať Zákaznícku linku 905.
Akým spôsobom môžem uhradiť faktúru?
-
Faktúru môžete uhradiť na www.orange.sk v zákazníckej zóne, poštovou poukážkou,
Teleplatbou/Teleinkasom, službou Banking, Inkasom, Prevodným príkazom. Preúčtovanie
peňažných prostriedkov je možné na naše čísla účtov v Tatrabanke: 26 28 00 58 50/1100,
UniCredit bank: 89 99 77 50 50/1111 a Slovenskej sporiteľni: 176 08 44 55/0900.